نوشته شده توسط : nezam

ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویی به چه صورت خواهد بود ؟؟ در این مقاله میخواهیم نحوه ثبت نام بن کتاب برای شما دانشجویان گرامی را توضیح دهیم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت راهنمایی بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت دانشجویی

 معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می دهد. در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد:

*بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

زمان ثبت نام:  از 30 فروردین  تا ساعت 24 روز یک شنبه( 2 اردیبهشت )1398و از طریق سامانه ثبت نام  بن کارت دانشجویی به آدرس  bon.tibf.ir است.

 

 

ثبت نام در سامانه امسال به سه شکل انجام می شود

1- ثبت نام با کارت ملی هوشمند(برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند)

2- ثبت نام به شکل nfc(کارت مجازی) برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند ندارند، داشتن تلفن همراه با سیستم اندروید و نصب نرم افزار همراه شهر(برای دریافت کلیک کنید)  الزام ثبت نام در این بخش است.

3- ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی: دراین روش بن کارت از طریق بانک شهر و کیوسک های شهر نت به متقاضیان داده می شود
توجه: متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند و یا پیشخوان‌های شهرنت سراسر کشور مراجعه کنند.

توجه: هر فرد تنها می تواند یک‌بار تقاضای بن کارت داشته باشد

توجه: بن کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود و افرادی که روش کارت مجازی را انتخاب می کنند نیاز به مراجعه به شعب بانک را ندارند.مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. مدارک دیگر مانند شناسنامه قدیمی یا گواهینامه مورد قبول نمی باشد.هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

 





مقدمه و معرفی ثبت نام بن کتاب نمایشگاه  بین المللی کتاب 98

بانک شهر در راستای ارائه خدمات جدید بانکی خود به هموطنان عزیز در حوزه ی بانکداری الکترونیک در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 98که از تاریخ 12 الی 22 اردیبهشت ماه 98در نمایشگاه مصلی امام خمینی تهران واقع در خيابان شهيد دكتر بهشتی، روبروی خيابان ميرعماد برگزار می شود.برای اولین بار در کشور با سه روش اقدام به صدور و توزیع بن کارت خرید کتاب خدمات خود را به هم میهنان عزیز ارائه خواهد کرد:

  •      صدور از طریق کارت ملی هوشمند
  •      صدور از طریق فناوری NFC تلفن همراه
  •      صدور فیزیکی بن کارت بانکی

    در حالی که دو روش صدور از طریق فناوری NFC و صدور بن کارت فیزیکی در سالهای قبل  انجام می پذیرفت، امسال برای اولین بار در کشور صدور و انجام تراکنش از طریق کارت ملی هوشمند نیز معرفی و استفاده خواهد شد. در روش جدید، همه ی افرادی که دارای کارت ملی هوشمند می باشند، می توانند هنگام انجام فرایند ثبت نام در سایت وزارت ارشاد، با انتخاب نوع صدور کارت به صورت کارت ملی هوشمند، صرفاً با در دست داشتن کارت ملی خود، از طریق دستگاههای خودپرداز موجود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 98 و بدون نیاز داشتن به کارت بانکی خاصی اقدام به انجام خرید و تراکنش خود نمایند.

 

 



زمان و نحوه ثبت‌نام بن کتاب بین المللی کتاب تهران 98

متقاضیان دریافت بن کارت از روز پنج‌شنبه (۳۰ فروردین‌ ماه) تا ساعت ۲۴ یکشنبه (2 اردیبهشت 98) با مراجعه به سایت وزارت ارشاد به آدرس bon.tibf.ir در بخش مربوط به انتخاب نوع صدور بن کارت، می بایست یکی از سه روش صدور از طریق کارت ملی هوشمند، صدور از طریق فناوری NFC تلفن همراه و صدور بن کارت بانکی خود را مشخص نمایند.
مزایای استفاده از کارت ملی هوشمند و فناوری NFC در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 98:

     راحتی استفاده از آن
     صرفه جویی در زمان از طریق عدم نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت بن کارت و کاهش حجم تولید بن کارتهای فیزیکی

 

منبع:ثبت نام بن کتاب دانشجویی 99

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: ثبت نام بن کتاب دانشجویی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 62

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: